AA
A
zapisz się do newslettera: 

Orzeczenie w sprawie Irodalom i Ungváry przeciwko Węgrom

Tygodnik opublikował artykuł z informacją, że wymieniony z nazwiska sędzia  był w okresie komunistycznym kontaktem urzędowym służby bezpieczeństwa, pisał dla niej raporty i zalecał prowadzenie twardej polityki. Sędzia wniósł pozew o zniesławienie przeciwko autorowi i wydawcy. Sąd zasądził od obu pozwanych odszkodowanie. W skardze do ETPC zarzucono, że doszło do naruszenia wolności wypowiedzi.


Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.