AA
A
zapisz się do newslettera: 

Orzeczenie w sprawie Couderc i Hachette Filipacchi Associés przeciwko Francji

Gazeta „Paris Match” opublikowała artykuł, w którym podano, że panujący książę Monako ma nieślubne dziecko. Książę domagał się od magazynu zadośćuczynienia i opublikowania orzeczenia sądu w tygodniku. Sąd uznał szkodę księcia i zasądził zadośćuczynienie. W skardze do ETPC skarżący wydawcy zarzucili, że wyrok wydany na ich niekorzyść oznaczał nieusprawiedliwioną ingerencję w korzystanie z prawa do wolności informacji.


Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.