AA
A
zapisz się do newslettera: 

Orzeczenie w sprawie Bohlen przeciwko Niemcom

Dieter Bohlen toczył z British American Tobacco spór o wykorzystanie jego wizerunku w kampanii spółki.  Federalny Trybunał Sprawiedliwości (FTS) stwierdził, że niezależnie od natury handlowej reklama mogła mieć wpływ na kształtowanie opinii publicznej. W skardze do Trybunału, z powołaniem się w szczególności na art.8, Dieter Bohlen zarzucił, że wyrok FTS naruszył jego prawo do prywatności i prawo do własnego imienia.


Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.